امور مشاوره پایان نامه،پروپوزال ،مقاله،تحلیل های اماری،

مشاوره،آموزش پایان نامه،مقاله،پروپوزال، مقاله بیس،ایرانداک،همانندجو،سیویلیکا،ساینی دایرکت،الزیویر، در مقاطع ارشد،دکترا

امور مشاوره پایان نامه،پروپوزال ،مقاله،تحلیل های اماری،

مشاوره،آموزش پایان نامه،مقاله،پروپوزال، مقاله بیس،ایرانداک،همانندجو،سیویلیکا،ساینی دایرکت،الزیویر، در مقاطع ارشد،دکترا

بایگانی
  • ۰
  • ۰

این پژوهش باهدف پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری در هتل   بمنظور توسعه گردشگری استان انجام شد. این تحقیق از نظر نوع تحقیق ترکیبی از روشهای توصیفی- تحلیلی است. از نظر ماهیت بر اســاس روشهای جدید ،پیمایشی است و از نظر هدف کابردی است. بازه زمانی تحقیق سال 1396 میباشد. حجم نمونه آماری تحقیق 80 نفر از مدیران هتل استان،کارشناسان سازمان میراث فرهنگی و اساتید حوزه گردشگری  میباشند. ابزار تحقیق پرسشنامه استاندارد مدیریت ارتباط با مشتری سین و همکاران (2005) میباشد. در این تحقیق بمنظور تعیین موثرترین عوامل بر توسعه گردشگری ....از بین متغیری های 4 گانه تحقیق، از مدل معادلات ساختاری مبتنی بر حداقل مربعات جزیی pls   استفاده شده است. نتایج نشان داد .............نداردمقایسه مقدار محاسبه شده معیار GOF با مقادیر ملاک،نشان از برازش کلی قوی مدل دارد.

 

 

قیمت : 35000 تومان

پایان نامه WORD

امکان تهیه مقاله از این موضوع با هزینه 200 هزار تومان  وجود دارد.

 پس از واریز وجه به شماره کارت زیر اطلاع دهید تا بلافاصله برای شما ارسال شود(09301359119).

6037997428101654 بانک ملی

  • ۹۸/۱۰/۱۲
  • حمید حامد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی