جذب اطلاعات،به اشتراک نهادن اطلاعات،استفاده از اطلاعات. تمامی سیستمها و فرایندها در CRM برای ایجاد شناخت بهتر نسبت به مشتری بکار گرفته می شوند. ترجیحات مشتریان بر اساس نوع کانال ارتباطی، انجام پرداختها و علائق آنها و انواع خدمات مورد نیاز وی شناسایی شده و تعامل با وی بر اساس این ترجیحات انجام گیرد. با تعیین ارزش چرخه عمر هر مشتری، هتلها می توانند تصمیم به ایجاد رابطه نزدیکتر با وی و ارائه خدمات منحصربفرد شده به وی می کنند. این تصمیم گیریها باید سود هتل را بوسیله تمرکز بر مشتریان سودآور و کاهش سوبسیدها به مشتریان غیر سودآور، افزایش دهد. در واقع زمانی که رابطه پیوست های بین مهمانان و هتل برقرار شد، رابطه عاطفی ایجاد شده با افزایش ثبات در این رابطه و کاهش ریسک شیفت مشتری به هتل دیگری همراه خواهد بود.
در این تحقیق از روش سوگنو در شبکه عصبی-فازی برای تحلیل و آزمون فرضیات بهره گرفته میشود. ابتدا روابط بین متغیر ها و نوع روابط مشخص میشود.سپس با استفاده از شبکه عصبی-فازی مدلسازی صورت میگیرد برای ساخت این مدل از نرم افزار mathlab استفاده میگردد. دلیل استفاده از این روش آنست که باترکیب شبکه های عصبی و فازی میتواند نتایج بهینه تری حاصل میگردد.
قیمت : 35000 تومان
پایان نامه WORD
امکان تهیه مقاله از این موضوع با هزینه 200 هزار تومان وجود دارد.
پس از واریز وجه به شماره کارت زیر اطلاع دهید تا بلافاصله برای شما ارسال شود(09301359119).
6037997428101654 بانک ملی
- ۹۸/۱۰/۱۲