این پژوهش باهدف بررسی تاثیر استفاده از شبکه های اجتماعی برخط بر ارزش برند و میزان اعتماد مشتریان به شبکه های اجتماعی انجام شد. روش انجام این تحقیق توصیفی – تحلیلی و از نظر هدف، از نوع تحقیق کاربردی میباشد. جامعه اماری در زمان پژوهش، 280 نفر برآورد شدند که حجم نمونه ای 162 نفره ازآن حاصل شد. برای جمع آوری داده های میدانی از ابزار پرسشنامه های پرسشنامه استاندارد شبکه های اجتماعی ترینور و همکاران(2013 )، پرسشنامه استاندارد ارزش ویژه برند 14 سوالی یو و دانتو( 2001 ) ، پرسشنامه استاندارد اعتماد12 سوالی مایر و میشرا(2007) استفاده شد. پس از جمع آوری اطلاعات از طریق پرسشنامه، اطلاعات به دست آمده با استفاده از نرم افزارآماری SPSS و نرم افزار معادلات ساختاری pls مورد تحلیل قرار میگیرد. نتایج این تحقیق نشان داد ...... بر ارزش برند و.... اثرگذار هستند ،بطوریکه اثر این ........در سطح اطمینان 95 درصد، اثرگذاری معناداری دارند. مقدار محاسبه شده معیار برازش(0.7942) نشان از برازش کلی مناسبی دارد.
قیمت : 35000 تومان
پایان نامه WORD
امکان تهیه مقاله از این موضوع با هزینه 200 هزار تومان وجود دارد.
پس از واریز وجه به شماره کارت زیر اطلاع دهید تا بلافاصله برای شما ارسال شود(09301359119).
6037997428101654 بانک ملی
- ۹۸/۱۰/۱۲