این تحقیق با هدف بررسی تاثیر بازاریابی محتوایی رسانه اجتماعی بر سلامت برند شرکت بامیلو انجام شد.روش انجام این تحقیق توصیفی – تحلیلی و از نظر هدف، از نوع تحقیق کاربردی میباشد.نمونه آماری تحقیق108 نفر از متخصصان و کارشناسان بازاریابی، مشتریان شرکت بامیلو، مدیران شرکت بامیلو میباشند.ابزار گردآوری داده پرسشنامه بازاریابی محتوایی رسانه های اجتماعی کیم و کو ( 2012) و پرسشنامه سلامت برند احمد و همکاران (2016) میباشد. پس از جمع آوری اطلاعات از طریق پرسشنامه، اطلاعات به دست آمده با استفاده از نرم افزارآماری SPSS و نرم افزار معادلات ساختاری pls مورد تحلیل قرار گرفت. نتایج این تحقیق نشان داد متغیر ...........................سلامت برند بامیلو، نحوه ارزیابی آن و خدمات آن از سوی مخاطبین را نشان می دهد که بامیلو به این مسئله توجه جدی داشته است. به علاوه، سطح سلامت برندبامیلو، بحدی مطلوب ارزیابی شده که نشاندهنده میزان آگاهی بالااز این برند در میان مصرف کنندگان به حساب می آید و موفق بودن شرکت مورد مطالعه را نشان دهد.
قیمت : 48000 تومان
پایان نامه WORD
امکان تهیه مقاله از این موضوع با هزینه 200 هزار تومان وجود دارد.
پس از واریز وجه به شماره کارت زیر اطلاع دهید تا بلافاصله برای شما ارسال شود(09301359119).
6037997428101654 بانک ملی
- ۹۸/۱۰/۱۲