امور مشاوره پایان نامه،پروپوزال ،مقاله،تحلیل های اماری،

مشاوره،آموزش پایان نامه،مقاله،پروپوزال، مقاله بیس،ایرانداک،همانندجو،سیویلیکا،ساینی دایرکت،الزیویر، در مقاطع ارشد،دکترا

امور مشاوره پایان نامه،پروپوزال ،مقاله،تحلیل های اماری،

مشاوره،آموزش پایان نامه،مقاله،پروپوزال، مقاله بیس،ایرانداک،همانندجو،سیویلیکا،ساینی دایرکت،الزیویر، در مقاطع ارشد،دکترا

بایگانی
  • ۰
  • ۰

این تحقیق با هدف بررسی تاثیر بازاریابی محتوایی رسانه اجتماعی بر سلامت برند شرکت بامیلو انجام شد.روش انجام این تحقیق توصیفی تحلیلی و از نظر هدف، از نوع تحقیق کاربردی میباشد.نمونه آماری تحقیق108 نفر از متخصصان و کارشناسان بازاریابی، مشتریان شرکت بامیلو، مدیران شرکت بامیلو میباشند.ابزار گردآوری داده پرسشنامه بازاریابی محتوایی رسانه های اجتماعی کیم و کو ( 2012) و پرسشنامه سلامت برند احمد و همکاران (2016) میباشد. پس از جمع آوری اطلاعات از طریق پرسشنامه، اطلاعات به دست آمده با استفاده از نرم افزارآماری SPSS  و نرم افزار معادلات ساختاری pls مورد تحلیل قرار گرفت. نتایج این تحقیق نشان داد متغیر ...........................سلامت برند بامیلو، نحوه ارزیابی آن و خدمات آن از سوی مخاطبین را نشان می دهد که بامیلو به این مسئله توجه جدی داشته است. به علاوه، سطح سلامت برندبامیلو، بحدی مطلوب ارزیابی شده که نشاندهنده میزان آگاهی بالااز این برند در میان مصرف کنندگان به حساب می آید و  موفق بودن شرکت مورد مطالعه را نشان دهد.

 

 

قیمت : 48000  تومان

پایان نامه WORD

امکان تهیه مقاله از این موضوع با هزینه 200 هزار تومان  وجود دارد.

 پس از واریز وجه به شماره کارت زیر اطلاع دهید تا بلافاصله برای شما ارسال شود(09301359119).

6037997428101654 بانک ملی

  • ۹۸/۱۰/۱۲
  • حمید حامد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی