در این تحقیق اثر هویت جنسی برند بر ارزش برند مبتنی بر مصرف کننده در رسانه های اجتماعی بررسی شد. تحقیق حاضر از نظر هدف، از نوع تحقیقات کاربردی و از نظر ماهیت توصیفی-تحلیلی میباشد .نمونه اماری این تحقیق 75 نفر از کاربران برنامه تلگرام هستند که حداقل یکبار تجربه خرید از کانالهای بازاریابی تلگرامی را داشته اند.ابزار جمع اوری داده ، پرسشنامه هویت جنسی برند گرومان (2009) ، پرسشنامه علاقه به برند لوریرو و همکاران(2012) ، پرسشنامه تعامل برند مصرف کننده تسای و من(2013) ، پرسشنامه ارزش برند مبتنی بر مصرف کننده یو و دانتو(2001) میباشد .پس از جمع آوری اطلاعات از طریق این پرسشنامه ها ، اطلاعات به دست آمده با استفاده از نرم افزارآماری SPSS و نرم افزار معادلات ساختاری pls مورد تحلیل قرار گرفت. نتایج این تحقیق نشان داد ویژگی های ................. دارند.هم چنین ............. داشته است.باتوجه به نتایج میتوان گفت هویت جنسی برند به عنوان یک منبع مرتبط با ارزش برند مبتنی بر مصرف کننده در نظر گرفته میشود و درک رابطه بین هویت جنسی برند و ارزش برند مبتنی بر مصرف کننده را با تحلیل نقش میانجی تعامل برند مصرف کننده را عمیق تر میکند.
قیمت : 45000 تومان
پایان نامه WORD
امکان تهیه مقاله از این موضوع با هزینه 200 هزار تومان وجود دارد.
پس از واریز وجه به شماره کارت زیر اطلاع دهید تا بلافاصله برای شما ارسال شود(09301359119).
6037997428101654 بانک ملی
- ۹۸/۱۰/۱۲