امور مشاوره پایان نامه،پروپوزال ،مقاله،تحلیل های اماری،

مشاوره،آموزش پایان نامه،مقاله،پروپوزال، مقاله بیس،ایرانداک،همانندجو،سیویلیکا،ساینی دایرکت،الزیویر، در مقاطع ارشد،دکترا

امور مشاوره پایان نامه،پروپوزال ،مقاله،تحلیل های اماری،

مشاوره،آموزش پایان نامه،مقاله،پروپوزال، مقاله بیس،ایرانداک،همانندجو،سیویلیکا،ساینی دایرکت،الزیویر، در مقاطع ارشد،دکترا

بایگانی
  • ۰
  • ۰

در این تحقیق اثر هویت جنسی برند بر ارزش برند مبتنی بر مصرف کننده در رسانه های اجتماعی بررسی شد. تحقیق حاضر از نظر هدف، از نوع تحقیقات کاربردی و از نظر ماهیت توصیفی-تحلیلی میباشد .نمونه اماری این تحقیق 75 نفر از کاربران برنامه تلگرام هستند که حداقل یکبار تجربه خرید از کانالهای بازاریابی تلگرامی را داشته اند.ابزار جمع اوری داده ، پرسشنامه هویت جنسی برند گرومان (2009) ، پرسشنامه علاقه به برند لوریرو و همکاران(2012) ، پرسشنامه تعامل برند مصرف کننده تسای و من(2013) ، پرسشنامه ارزش برند مبتنی بر مصرف کننده یو و دانتو(2001) میباشد .پس از جمع آوری اطلاعات از طریق این پرسشنامه ها ، اطلاعات به دست آمده با استفاده از نرم افزارآماری SPSS  و نرم افزار معادلات ساختاری pls مورد تحلیل قرار گرفت.  نتایج این تحقیق نشان داد  ویژگی های ................. دارند.هم چنین ............. داشته است.باتوجه به نتایج میتوان گفت هویت جنسی برند به عنوان یک منبع مرتبط با ارزش برند مبتنی بر مصرف کننده در نظر گرفته میشود و درک رابطه بین هویت جنسی برند و ارزش برند مبتنی بر مصرف کننده را با تحلیل نقش میانجی تعامل برند مصرف کننده را عمیق تر میکند.

 

قیمت : 45000 تومان

پایان نامه WORD

امکان تهیه مقاله از این موضوع با هزینه 200 هزار تومان  وجود دارد.

 پس از واریز وجه به شماره کارت زیر اطلاع دهید تا بلافاصله برای شما ارسال شود(09301359119).

6037997428101654 بانک ملی

  • ۹۸/۱۰/۱۲
  • حمید حامد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی