امور مشاوره پایان نامه،پروپوزال ،مقاله،تحلیل های اماری،

مشاوره،آموزش پایان نامه،مقاله،پروپوزال، مقاله بیس،ایرانداک،همانندجو،سیویلیکا،ساینی دایرکت،الزیویر، در مقاطع ارشد،دکترا

امور مشاوره پایان نامه،پروپوزال ،مقاله،تحلیل های اماری،

مشاوره،آموزش پایان نامه،مقاله،پروپوزال، مقاله بیس،ایرانداک،همانندجو،سیویلیکا،ساینی دایرکت،الزیویر، در مقاطع ارشد،دکترا

بایگانی
  • ۰
  • ۰

هدف از انجام این پژوهش تعیین اثر مسئولیت اجتماعی از طریق شهرت شرکت و رضایت مشتری بر افزایش ارزش بازار بود.روش تحقیق از نظر ماهیت، توصیفی- تحلیلی و از نظر هدف ، کاربردی است.نمونه آماری تحقیق،  108 نفر از مدیران،معاونان و کارشناسان و کارکنان شرکت مورد مطالعه میباشند.ابزار تحقیق، پرسشنامه استاندارد مسولیت اجتماعی ماداریاگا و ریورا ( 2017) ، پرسشنامه شهرت سازمانی فامبران و وان ریل (۲۰۰۳) ، پرسشنامه استاندارد رضایت مشتری سیناریل ، پرسشنامه استاندارد ارزش بازار پین پریانگ و سینگ سای(2012)

میباشد. پس از جمع آوری اطلاعات از طریق پرسشنامه، اطلاعات به دست آمده با استفاده از نرم افزارآماری SPSS  و نرم افزار معادلات ساختاری pls مورد تحلیل قرار میگیرد.نتایج تحقیق نشان داد مسئولیت اجتماعی بر افزایش شهرت شرکتها، افزایش رضایت مشتریان، افزایش ارزش بازار، تاثیر دارد. همچنین مسئولیت اجتماعی بر افزایش رضایت مشتریان شرکت مورد مطالعه اثرگذاری معناداری نداشته است.در نهایت اینکه نتایج نشان داد مسئولیت اجتماعی از طریق شهرت شرکت و از طریق رضایت مشتری بر افزایش ارزش بازار شرکت مورد مطالعه اثرگذاری معناداری ندارد.

 

قیمت : 35000 تومان

پایان نامه WORD

امکان تهیه مقاله از این موضوع با هزینه 200 هزار تومان  وجود دارد.

 پس از واریز وجه به شماره کارت زیر اطلاع دهید تا بلافاصله برای شما ارسال شود(09301359119).

6037997428101654 بانک ملی

  • ۹۸/۱۰/۱۲
  • حمید حامد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی