این تحقیق براساس مدل ترکیبی AHP-TOPSIS در شرایط فازی به تعیین و اولویت بندی اقدامات استراتژیک در سازمان های مشتری گرا که در این پژوهش شرکت سام سرویس بود پرداخت. تحقیق از نوع تحقیقات توصیفی- پیمایشی است و از حیث هدف، این تحقیق کاربردی است. جامعه آماری آن تعداد 7 نفر از خبرگان حوزه مدیریت تشکیل داده است. با توجه به اینکه این پژوهش حاضر در پی شناسایی و اولویت بندی الویت بندی اقدامات استراتژیک سازمان های مشتری گرا بود از رویکرد ترکیبی تحلیل سلسله مراتبی – تاپسیس فازیبهره برده شده است.ابزار جمع آوری داده هم پرسشنامه مقایسات زوجی بود. نتایج نشان داد ....................... نتایج نشان داد که گزینه رویکرد حرفه ای سازمان موثرترین گزینه(0.562) نسبت به سایر گزینهها دراولویت اقدامات استراتژیک سازمان های مشتری گرا قرار دارد...........
قیمت : 40000 تومان
پایان نامه WORD
امکان تهیه مقاله از این موضوع با هزینه 200 هزار تومان وجود دارد.
پس از واریز وجه به شماره کارت زیر اطلاع دهید تا بلافاصله برای شما ارسال شود(09301359119).
6037997428101654 بانک ملی
- ۹۸/۱۰/۱۲