این تحقیق با هدف ارزیابی رابطه عملکرد مدیریت عرضه و تقاضا با عملکرد شرکت به میانجی گری مدیریت بازاریابی صنعتی انجام شد. این تحقیق از نوع تحقیقات کاربردی است و روش پژوهش مناسب که در این تحقیق بکار رفته است، با توجه به ماهیت موضوع، توصیفی و از نوع پیمایشی می باشد. نمونه آماری این پژوهش 90 نفر هستندکه براین اساس پرسشنامه میان آنها توزیع گردید. پس از جمع آوری اطلاعات از طریق پرسشنامه استاندار جانسون 2017، اطلاعات به دست آمده با استفاده از نرم افزارآماری SPSS و نرم افزار معادلات ساختاری pls مورد تحلیل قرار گرفت. نتایج این تحقیق نشان داد .............. باتوجه به نتایج این تحقیق در شرکتهای مورد مطالعه عرضه و خرید نیازمند نقش جدید و استراتژیک در زنجیره تأمین شبکه و دانش محور است و باید اقدامات جدیدی را انجام دهد تا اطمینان حاصل شود که قابلیت ها و ظرفیت های خارجی در سراسر سازمان هم تراز و هماهنگ هستند.
قیمت : 45000 تومان
پایان نامه WORD
امکان تهیه مقاله از این موضوع با هزینه 200 هزار تومان وجود دارد.
پس از واریز وجه به شماره کارت زیر اطلاع دهید تا بلافاصله برای شما ارسال شود(09301359119).
6037997428101654 بانک ملی
- ۹۸/۱۰/۱۲