شناسایی صحیح نیازمندی های مشتریان و پاسخ سریع به این نیازمندی ها، کلید موفقیت تجاری محسوب می شود. افزایش وفاداری مشتریان بر سوددهی اثر گذاشته وسازمان ها با برنامه ریزی می توانند منافع بلند مدت خود را تضمین نمایند. از طرفی محصول ارایه شده از سوی شرکت های رقیب روز به روز به یکدیگر شبیه تر می شوند و به سختی می توان مشتری را به ارایه خدمتی جدید در بلند مدت شگفت زده کرد، زیرا جدیدترین محصول به سرعت از سوی رقبا تقلید می شوند و به بازار عرضه می گردند. از این سرمایه گذاری در حوزه وفاداری مشتریان یک سرمایه گذاری اثربخش و سودمند برای شرکت ها است به طور کلی وفاداری مشتری از جنبه های مختلفی اهمیت دارد. مشتریان وفادار در تعیین جریان قابل پیش بینی فروش و افزایش سود به سازمان کمک می نمایند. به علاوه مشتریانی که با نام تجاری سازمان آشنایی دارند، به احتمال زیاد آن را به دوستان و نزدیکان خود نیز توصیه نموده و در چرخه بازخور و ارزیابی محصول سازمان تاثیر می گذارند و این موارد در محیط کسب و کارهای امروزی دارای ضرورت حیاتی هستند.
قیمت : 35000 تومان
پایان نامه WORD
امکان تهیه مقاله از این موضوع با هزینه 200 هزار تومان وجود دارد.
پس از واریز وجه به شماره کارت زیر اطلاع دهید تا بلافاصله برای شما ارسال شود(09301359119).
6037997428101654 بانک ملی
- ۹۸/۱۰/۱۱