این پژوهش بمنظور بررسی اثر یکپارچگی های زنجیره تامین بر عملکرد و رضایت مشتریان شرکت مورد مطالعه انجام گرفت. روش تحقیق از نظر هدف کاربردی می باشد.این تحقیق توصیفی نیز می باشد و همچنین در پژوهش پیمایشی پارامترهای جامعه بررسی می شوند، این پژوهش پیمایشی نیز می باشد. لذا روش جمع آوری اطلاعات توصیفی-پیمایشی؛ می باشد. جامعه آماری این پژوهش از 6 نفر از خبرگان تشکیل شده است. بازه زمانی انجام تحقیق نیز 5 سال از 1395 تا 1399 است. نرم افزار مورد استفاده نیز ونسیم تعیین و معرفی شد. در این تحقیق با توجه به ماهیت پویای زنجیره تامین، از متدولوژی سیستم پویا و استفاده از نرم افزار تخصصی آن برای شبیه سازی رفتار سیستم در بستر زمان استفاده شده است. برای تجزیه و تحلیل از نرم افزار VENSIM بهره گرفته شد. نتایج نشاندهنده وضعیت مطلوب عملکردی و رضایتمندی مناسب مشتریان میباشد بطوریکه یکپارچگی مشتری ،یکپارچگی داخلی ،یکپارچگی تأمین کنندگان ،یکپارچگی طرح ریزی و تکنولوژی ، یکپارچگی روابط بر عملکرد و رضایت مشتری ، اثری معنادار و اثرگذار داشتند.
قیمت : 48000 تومان
پایان نامه WORD
امکان تهیه مقاله از این موضوع با هزینه 200 هزار تومان وجود دارد.
پس از واریز وجه به شماره کارت زیر اطلاع دهید تا بلافاصله برای شما ارسال شود(09301359119).
6037997428101654 بانک ملی
- ۹۸/۱۰/۱۱
لطفا فایل پایان نامه را برام ارسال کنید