این یک فایل پروپوزال کامل است..درصورت نیاز و درخواست شما 5 فصل پایان نامه آن قابل تهیه میباشد.
بـا توجـه بـه اهمیت روز افزون این موضوع،ر سالهای اخیر، مطالعـات زیـادی در زمینـه ارتبـاط بـین ابعـادمختلف مارک تجاری و رضایت مشتریان انجام گرفته اما کمتر پژوهشـی بـه میـزان باورپـذیری مارک تجاری و تأثیر آن بر رفتار خرید مشتریان پرداخته است. در پژوهش حاضر، محقق وفاداری را از نظر نگرشی بررسـی خواهدکرد و بـه بررسی وفاداری رفتاری نمیپردازد. در این پژوهش تأثیر باورپذیری مارک تجاری بر وفاداری مشتریان با رویکرد محصولات دارویی سنجیده خواهدشد. به نظر میرسد باورپذیری وتعمیم مارک تجاری محصـولی ویـژه، بتواند باعث جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی شود. تأکید عمده در این پژوهش بر باورپذیری مارک تجاری از دیدگاه مصرف کننده است. برای رسیدن به پاسخ مساله تحقیق از مدلی که سوئینی و سوایت Swait joffre ,2007)) ارایه داده اند، استفاده شده است .
قیمت : 35000 تومان
پایان نامه WORD
امکان تهیه پایان نامه و مقاله از این موضوع وجود دارد.
پس از واریز وجه به شماره کارت زیر اطلاع دهید تا بلافاصله برای شما ارسال شود(09301359119).
6037997428101654 بانک ملی
- ۹۸/۱۰/۱۱