بخش قابل توجهی از مخاطبان تلویزیون را کودکان و نوجوانان تشکیل می دهند و از سویی حجم عمده ای از آگهی های تبلیغاتی تلویزیون، مستقیم یا غیر مستقیم، با کودکان ارتباط دارد . کودکان در سنین پایین تبدیل به مصرف کننده می شوند و طیف متنوعی از عوامل اثرگذار و تجربه های شخصی شان، عادت های مصرفی آنها را شکل می دهد. لذا این پژوهش باهدف بررسی مولفه های تبلیغات تلویزیونی ماهواره ای بر نگرش کودکان با توجه به اثر تعدیلگری ویژگی های شخصیتی انجام شد.روش تحقیق از نظر ماهیت، توصیفی – میدانی و از نظر هدف، کاربردی میباشد.نمونه آماری 384 نفر از کارشناسان ، اساتید و خبرگان درنظر گرفته شدند . از ابزار پرسشنامه محقق ساخته استفاده گردید.برای تجزیه و تحلیل داده های بدست آمده از معادلات ساختاری و تحلیل مسیر درنرم افزار ...بهره گرفته شد..نتایج نشان داد ت.....
قیمت : 40000 تومان
مقاله WORD
امکان تهیه پایان نامه از این موضوع با هزینه 1.700 میلیون وجود دارد.
پس از واریز وجه به شماره کارت زیر اطلاع دهید تا بلافاصله برای شما ارسال شود(09301359119).
6037997428101654 بانک ملی
- ۹۸/۱۰/۱۱