این تحقیق با هدف بررسی تاثیر CRMمبتنی بر فروش و رسانه های اجتماعی بر رفتارهای خدمات پس از فروش در شرکت های بازرگانی اینترنتی فعال در ... انجام شد.روش انجام این تحقیق توصیفی – تحلیلی و از نظر هدف، از نوع تحقیق کاربردی میباشد.نمونه آماری تحقیق 384 نفر کارکنان(مدیران و کارشناسان) شرکتهای فعال در بازرگانی اینترنتی استان ....میباشند..ابزار گردآوری داده ها در این پژوهش شامل پرسشنامه استاندارد آگنیهوتری و همکاران،2017میباشد پس از جمع آوری اطلاعات از طریق پرسشنامه، اطلاعات به دست آمده با استفاده از نرم افزارآماری SPSS و نرم افزار معادلات ساختاری pls مورد تحلیل قرار گرفت. نتایج آزمون فرضیات تحقیق نشان داد CRMمبتنی بر فروش با توجه به نقش رسانه های اجتماعی بر تحمل .................. ، در شرکت های بازرگانی اینترنتی فعال .............ولی CRMمبتنی بر فروش با توجه به نقش رسانه های اجتماعی بر.................. در شرکت های بازرگانی اینترنتی فعال در استان .......اثر گذاری معناداری از خود نشان میدهد.بنابراین باتوجه به این نتایج باید فروشندگان ارزش خاصی برای استفاده از رسانه های اجتماعی با رویکرد سیستماتیک قایل شوند و آنرا درک کنند بدین خاطر که استفاده از رسانه های اجتماعی توسط فروشندگان نقش مهمی را در ارتباط بین تکنولوژی CRMو رفتارهای خدماتی بازی میکند.
قیمت : 50000 تومان
پایان نامه WORD
امکان تهیه مقاله از این موضوع با هزینه 200 هزار تومان وجود دارد.
پس از واریز وجه به شماره کارت زیر اطلاع دهید تا بلافاصله برای شما ارسال شود(09301359119).
6037997428101654 بانک ملی
- ۹۸/۱۰/۱۱