تحقیقات بیانگر این واقعیت است که: "هزینه بدست آوردن یک مشتری جدید تقریبا هفت برابر بیشتر از حفظ آن است"( اصیل،1394). در رویکرد هویتی به برند، خلق یک هویت یکپارچه، بصری و رفتاری را در کانون توجه خود قرار میدهیم و چنین فرض میکنیم که مشتریان مشخصات هویتی برند را در قالب ذهنی خود به شرکتها نسبت می دهند، این امر شرکت و کارکنانش را در کانون خلق مهمترین دارائی شرکت یعنی برند قرار می دهد. بنابراین مساله اصلی این پژوهش این است که: در رویکرد هویتی به برند، از طریق یک دیدگاه جامع و رویکردی زیربنایی نسبت به برند، به بررسی این مهم میپردازیم که چگونه هویت برند بر وفاداری مشتریان نسبت به برند تاثیر میگذارد.
قیمت : 35000 تومان
پایان نامه WORD
امکان تهیه مقاله از این موضوع با هزینه 200 هزار تومان وجود دارد.
پس از واریز وجه به شماره کارت زیر اطلاع دهید تا بلافاصله برای شما ارسال شود(09301359119).
6037997428101654 بانک ملی
- ۹۸/۱۰/۱۱