هدف اصلی این پژوهش آن است تا ضمن شناسایی اثرات مدیریت دانش بر مدیریت ارتباط با مشتری، تاثیر گذاری بر ابعاد رضایت مشتری، وفاداری مشتری، جذب مشتری و تعامل با مشتری را مورد تحلیل و بررسی قرار دهد. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت و روش توصیفی – پیمایشی می باشد. برای جمع آوری اطلاعات در روش میدانی از پرسشنامه های استاندارد مدیریت دانش و مشتری گرایی استفاده گردیده است. حجم نمونه 250 نفر می باشد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار pls بهره گرفته شد. نتایج نشان داد ....
قیمت : 45000 تومان
پنج فصل پایان نامه WORD
امکان تهیه مقاله از این موضوع با هزینه 200 هزارتومان ظرف 24 ساعت الی 48 ساعت وجود دارد.
پس از واریز وجه به شماره کارت زیر اطلاع دهید تا بلافاصله برای شما ارسال شود(09301359119).
6037997428101654 بانک ملی
- ۹۸/۱۰/۱۱