مفهوم بازاریابی اجتماعی آخرین و جدیدترین مفهومی است که در میان فلسفه های پنجگانه بازاریابی مطرح گردیده است. لذا این تحقیق به منظوز تعیین اثر ارزش رفتاری شرکت بر بازاریابی اجتماعی انجام شد.این تحقیق از نظر هدف، کاربردی و از نظر ماهیت، توصیفی-تحلیل است.نمونه آماری این پژوهش 80 نفر از فعالان حوزه بازاریابی در شهر سمنان میباشند. ابزار گرداوری اطلاعات پرسشنامه15 سوالی استاندارد ارزش ادراکی مصرف کننده گوردون و همکاران (2018) بود.پس از جمع آوری اطلاعات از طریق پرسشنامه، اطلاعات به دست آمده با استفاده از نرم افزارآماری SPSS و نرم افزار معادلات ساختاری pls مورد تحلیل قرار گرفت.در این خصوص نتایج در این تحقیق نشان داد...
قیمت : 40000 تومان
پایان نامه WORD
امکان تهیه مقاله از این موضوع با هزینه 200 هزار تومان وجود دارد.
پس از واریز وجه به شماره کارت زیر اطلاع دهید تا بلافاصله برای شما ارسال شود(09301359119).
6037997428101654 بانک ملی
- ۹۸/۱۰/۱۱