امور مشاوره پایان نامه،پروپوزال ،مقاله،تحلیل های اماری،

مشاوره،آموزش پایان نامه،مقاله،پروپوزال، مقاله بیس،ایرانداک،همانندجو،سیویلیکا،ساینی دایرکت،الزیویر، در مقاطع ارشد،دکترا

امور مشاوره پایان نامه،پروپوزال ،مقاله،تحلیل های اماری،

مشاوره،آموزش پایان نامه،مقاله،پروپوزال، مقاله بیس،ایرانداک،همانندجو،سیویلیکا،ساینی دایرکت،الزیویر، در مقاطع ارشد،دکترا

بایگانی
  • ۰
  • ۰

بسیاری از محصولاتی که به بازار عرضه می­شوند باید دارای دسته بندی باشند. بعضی از بازاریان، بسته­بندی را بعد از قیمت، محصول، مکان (بازار) و ترویج فروش، پنجمین P می­دانند. [1] اغلب بازاریان، بسته­بندی را یکی از عوامل مهم استراتژی محصول می­دانند. بسته بندی عبارت است از فعالیت­هایی که شامل طراحی و تولید یک ظرف یا پوشش برای محصول می­شود. بسته بندی در حقیقت باید محصول را شرح دهد و با ظاهر خود، خریدار را متقاعد کند که محصول قابل اعتمادی است. به دلیل اهمیت این موضوع، در تحقیق حاضر محقق به بررسی اثر جذابیت طراحی بسته­بندی بر انتخاب مصرف­کنندگان در صنعت بسته بندی لوازم ارایشی پرداخته است. با استفاده از پرسشنامه و فرم مشاهده، نظرات 400 نفر از پاسخگویان در سطح استان سمنان جمع­آوری شده  و به منظور تجزیه و تحلیل داده­ها، از نرم­افزارهای SPSS استفاده شده است. نتایج تحقیق حاکی از ....

 

قیمت : 35000 تومان

پایان نامه WORD

امکان تهیه مقاله از این موضوع با هزینه 200 هزار تومان  وجود دارد.

 پس از واریز وجه به شماره کارت زیر اطلاع دهید تا بلافاصله برای شما ارسال شود(09301359119).

6037997428101654 بانک ملی

  • ۹۸/۱۰/۱۱
  • حمید حامد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی