بسیاری از محصولاتی که به بازار عرضه میشوند باید دارای دسته بندی باشند. بعضی از بازاریان، بستهبندی را بعد از قیمت، محصول، مکان (بازار) و ترویج فروش، پنجمین P میدانند. [1] اغلب بازاریان، بستهبندی را یکی از عوامل مهم استراتژی محصول میدانند. بسته بندی عبارت است از فعالیتهایی که شامل طراحی و تولید یک ظرف یا پوشش برای محصول میشود. بسته بندی در حقیقت باید محصول را شرح دهد و با ظاهر خود، خریدار را متقاعد کند که محصول قابل اعتمادی است. به دلیل اهمیت این موضوع، در تحقیق حاضر محقق به بررسی اثر جذابیت طراحی بستهبندی بر انتخاب مصرفکنندگان در صنعت بسته بندی لوازم ارایشی پرداخته است. با استفاده از پرسشنامه و فرم مشاهده، نظرات 400 نفر از پاسخگویان در سطح استان سمنان جمعآوری شده و به منظور تجزیه و تحلیل دادهها، از نرمافزارهای SPSS استفاده شده است. نتایج تحقیق حاکی از ....
قیمت : 35000 تومان
پایان نامه WORD
امکان تهیه مقاله از این موضوع با هزینه 200 هزار تومان وجود دارد.
پس از واریز وجه به شماره کارت زیر اطلاع دهید تا بلافاصله برای شما ارسال شود(09301359119).
6037997428101654 بانک ملی
- ۹۸/۱۰/۱۱