نوآوری بازارهای صنعتی به بازاریابی محصولات جدید و کلیه فعالیتهایی که به نحوی مرتبط با توسعه محصول جدید است توجه میکند این فعالیت ممکن است شامل قسمتهای بازار، پذیرش محصول در بازارهای مختلف و تبلیغات باشد. مزیت بازار صنعتی این است که مشتریان در این بازار قابل پیش بینی تر و منطقی تر از بازار مصرفی عمل می کنند و می توان به خوبی نیازهایشان را مشخص نمود.این تحقیق بدنبال ارزیابی اثر هوش بازاریابی، همبستگی تیم بازاریابی، سازگاری بازاریابی به نوآوری در بازارهای صنعتی صنایع استان سمنان بود. روش انجام این تحقیق توصیفی - تحلیلی است واز نظر هدف، از نوع تحقیق کاربردی میباشد. جامعه آماری در زمان پژوهش، 100 نفر برآورد شدند. برای تعیین حجم نمونه از فرمول کوکران بهره گرفته شد.لذا حجم نمونه تحقیق نیز 80 نفر تعیین گردید.ابزار گردآوری داده ها در این پژوهش شامل 4 پرسشنامه استاندارد هوش بازاریابی ،همبستگی تیمی ، سازگاری تیمی ، نوآوری میباشد که هریک با ابعاد تشکیل دهنده خود، یکی از متغیرهای تحقیق را می سنجند. پس ازجمع آوری داده ها و تحلیل مسیر روابط متغیرهای تحقیق به کمک معادلات ساختاری مبتنی بر حداقل مربعات جزیی و بـا استفاده از نرم افزارPLS ، آثـار متغیرهـای مستقل بـر متغیروابسته مـدل بررسی شد .نتایج این تحقیق نشان داد.....
قیمت : 45000 تومان
پنج فصل پایان نامه WORD
امکان تهیه مقاله از این موضوع با هزینه 200 هزارتومان ظرف 24 ساعت الی 48 ساعت وجود دارد.
پس از واریز وجه به شماره کارت زیر اطلاع دهید تا بلافاصله برای شما ارسال شود(09301359119).
6037997428101654 بانک ملی
- ۹۸/۱۰/۱۱