جلب رضایت و اعتماد کامل مشتریان، هدفی است که شرکت کرمان موتور را مصمم نموده ضمن حفظ و بهبود مداوم کیفیت، همگام با پیشرفتهای نوین علمی در صنعت خودروسازی، سازمان خود را تعالی بخشیده و زمینه های مناسب جهت رشد و شکوفایی استعدادها، توسعه روحیه کار تیمی، همدلی و مشارکت عمومی تمامی کارکنان در کلیه فعالیتهای موثر بر کیفیت را ایجاد نماید. لذا هدف انجام این تحقیق بررسی تاثیر مدیریت بازاریابی بر فروش خودروهای چینی شرکت کرمان موتور تعیین شد.این پژوهش از حیث هدف کاربردی است و از نظر ماهیت، توصیفی-تحلیلی میباشد.نمونه آماری این تحقیق شامل 75 نفر از مدیران و کارشناسان شرکت کرمان موتور و نمایندگی آن هستند ابزار تحقیق پرسشنامه 30 سوالی استاندارد جانسون و همکاران ،2017 بود.پس از جمع آوری اطلاعات از طریق پرسشنامه، اطلاعات به دست آمده با استفاده از نرم افزارآماری SPSS و نرم افزار معادلات ساختاری pls مورد تحلیل قرار گرفت.نتایج نشان داد .............
قیمت : 45000تومان
پایان نامه WORD
امکان تهیه مقاله از این موضوع با هزینه 200 هزار تومان وجود دارد.
پس از واریز وجه به شماره کارت زیر اطلاع دهید تا بلافاصله برای شما ارسال شود(09301359119).
6037997428101654 بانک ملی
- ۹۸/۱۰/۱۲